УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Повернення придбаних в інтернет-магазині "Атлас" товарів здійснюється у випадках та на умовах, регламентованих Законом України "Про захист прав споживачів". Держава захищає інтереси всіх своїх громадян, тому щоб не порушувати права інших споживачів, які придбають повернену кимось продукцію, Кабінетом Міністрів України затверджено «Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню)».
Перелік товарів, належної якості, які не підлягають обміну (поверненню)
1. Предмети санітарної гігієни:
- Серветки, вата.
2. Непродовольчі товари:
- фотопапір;
- зубні щітки, гребінці, гребінці;
- косметика, парфумерія, помазки, аерозольна продукція;
- панчішно-шкарпеткові вироби, рукавички;
- дитячі іграшки (м'які, гумові надувні), друковані видання.
Порядок обміну/повернення товару
Згідно із законом, покупець протягом 14 днів може звернутися до інтернет магазину та замінити товар, який йому не підійшов, на інший. Після закінчення цього терміну повернення можливе у настанні гарантійного випадку.
Якщо на момент обігу аналогічного товару для заміни його немає у продажу, покупець має право:
- придбати будь-яку іншу продукцію з асортименту магазину (з перерахуванням вартості);
- обміняти товар на аналогічний при першому надходженні потрібного товару у продаж;
- повернути цей виріб та отримати назад гроші у розмірі вартості повернутої продукції.
Як повернути гроші за товар: порядок дій
За умовами повернення коштів за товар належної якості покупцю необхідно виконати кілька дій:
- повернути придбаний товар у цілій, неушкодженій упаковці та з повною комплектацією;
- Вартість повернення товару здійснюється за рахунок покупця;
- надати квитанцію про купівлю, накладну або касовий чек.
Відповідно до закону України, при поверненні товару належної якості розрахунки зі споживачем проводяться виходячи із вартості товару на момент покупки.
Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцю в день повернення покупки (розірвання договору). Якщо Продавець інтернет магазину не має можливості повернути гроші відразу - виплати здійснюються не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару.
Повернення коштів здійснюється у спосіб, яким здійснювалася оплата - банківським переказом на зазначені покупцем реквізити, готівкою (грошима) або за домовленістю з покупцем
Наш інтернет-магазин виконує свої гарантійні зобов'язання відповідно до законодавства України. Наші працівники при складанні замовлень проводять візуальний огляд на предмет комплектності та відсутності дефектів у відвантажуваних товарах. При упаковці посилок нами враховуються також особливості транспортування, наприклад, тендітний товар ми упаковуємо спеціальним чином та зі спеціальною позначкою.
У разі повернення товару вам необхідно:
Зв'язатися з адміністратором за телефоном
050-3231040
Надіслати на електронну пошту veer.alex7@gmail.com номер замовлення, фото виробу, причину повернення товару та його вартість, Вашими реквізитами банківської картки або рахунки для повернення коштів.
Ми рекомендуємо Вам
При отриманні замовлення завжди уважно оглядати придбання у присутності співробітника Нової Пошти або іншої кур'єрської служби (зазначеної Вами) у Пункті Видачі.
Більшість дефектів виникають з вини перевізника! Якщо упаковка посилки пошкоджена, Вам слід перевірити на місці відсутність дефектів транспортування на самому товарі. У разі виявлення дефектів – складайте акт про дефект товару із співробітником Служби ПЕРЕВЕЗНИКА.
У разі виявлення дефектів, які не пов'язані з транспортуванням, наприклад, заводського шлюбу, обов'язково зв'яжіться з нами і дійте відповідно до вищевказаних інструкцій!
Наш інтернет магазин зацікавлений, щоб Ви залишилися задоволені співпрацею з нами та докладаємо для цього максимум зусиль!